Mys med min lilla kille :)

Nu har syster och Andreas åkt mot Grekland och Kreta. Och jag är ju inte alls avis.. :)

Jag är hemma med lillen idag när Alex är i skolan för sista gången! Han ska slutredovisa sitt exjobb i dag, jag håller alla mina tummar. Men det kommer gå så bra :)

När han kommer hemåt igen ska jag åka mot jobbet igen. Men i dag ska Morris få följa med, alla på jobbet är så nyfikna på honom så då ska de får träffa honom :)

I kväll ska Alex, Morris och jag ha lite mys hemma, vi ska smygfira Alex examen lite granna. Jag har verkligen hittat den ultimata presenten till Alex. Jag längtar tills i kväll när jag får ge den till honom :) He will love it <3

I morron packar vi oss hem mot Motala för mer nästa examenskalas  och mys. Det kommer bli en super mysig helg hemma och Morris ska få träffa sin familj på slätta :)



Hur söt får man vara?? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0