Love love love!

Trots sviktande väder så har helgen gått helt i min smak. Inget har kunnat rubba stämningen :) Alex och jag har myst i massor och vi har firat vår 8årsdag :)

I går var vi på stan och letade kostym till Alex. Han hittade en skitsnygg på MQ i mellan grå? som satt perfekt, han var så stilig i sin kostym <3 Jag fik med mig hem ett par nya sommarskor med kilklack från Tommy Hilfiger och en freebra, ni vet behån i silikon som man fäster utan band. Båda ska invigas om några veckor :)
Veckan som kommer innebär en fyra dagars vecka (yes!) Vi ska fira lite med jobbet på tisdag och så en massa träning. Veckan som var blev det endast tre! pass, det duger inte :)


Trevlig kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0