Gräsänka

Göteborgsvädret med regn, blåst och gråa moln speglar min dag ganska bra. Den har inte varit överdrivet tråkig, men inte överdrivet bra heller.

Alex tog tåget mot Skövde i dag, för att sedan i morron åka vidare mot Sälen. Så jag blir hemma alena ända fram tills på söndag :( Och det suger! Jag saknar honom redan! Det lilla ljuset i det hela är att jag kommer hålla mig hyfsat sysselsatt fram tills söndag, så jag inte hinner tänka på hur mycket jag saknar honom..

Dagens positiva var att jag hann vinka av honom på stationen :) I morse trodde jag inte att jag skulle hinna. Men jag smet lite tidigare, tränade lite snabbare och stressade till stationen. Och jag hann med 5 minuter till godo <3 Det var guld värt! Och det bästa var att Alex inte visst att jag skulle hinna, så han blev jätteglad :)

I morron blir det jobb hela dagen och sedan aw med jobbet. Jag vet inte vad vi hittar på än, det ryktas om bowling. Jag hoppas på nåt annat :P Kul kommer det garanterat bli! Men inte för kul, för jag ska upp och spinna på fredag morron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0