Sista rycket, sen är det helg!

Hello

Vi har haft en skön och lugn dag. Jag har slappat och sen städat köket och dammat lägenheten. Nu återstår bara att Alex ska städa av toan och dammsuga. Sen är det rent :)

Det blev lite omkastade planer inför kvällen. Mamma och pappa kommer i morron förmiddag istället. Pappa kör fortfarande snö hemma, så då är det ju ingen idé att de ska krångla sig hit i kväll och sen bara sova. Så de stannar från lördag till söndag istället. Och det blir ju nästan bättre med tanke på att jag jobbar till 21 i kväll.

I dag fick jag ett brev från arbetsförmedlingen. De vill att jag ska söka ett jobb. Eller som det står "Arbetsgivaren förväntar sig en ansökan från dig". De har tydligen valt ut mig till att söka jobbet. Och det känns väl iofs kul. Jobbet är en heltidstjänst med bra lön. Men jag vill ju jobba på IF. Det här är ett företag som jobbar med aluminium, jag menar hur kul är det??? Men jag får väl söka den då...

Nu ska jag packa väskan och försöka lista ut vad det ska bli till middag ikväll. I dag är det sista dagen på utbildningen. På måndag flyger vi solo. Det är så läskigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0