Efter regn kommer solsken.. Hoppas jag!

Hello!

Det bara regnar och regnar. Inte så där kraftigt så det låter utan tätt tätt men fint. Sånt regn man blir dyngsur av utan att märka det.. Men jag behöver inte gå ut än, så jag hoppas det hinner regnaöver tills dess.

Mötet på Handelsakademin i dag gick smidigt som alltid. Jag var därifrån vid halv tio. Sen åkte jag till gymmet och tränade mage och ben, det blev mest fokus på mage då det var roligare i dag helt enkelt :) Träningen gick fort i dag så jag var hemma tidigt :) Alex har pluggat hemifrån hela förmiddagen så då han jag umgås lite med honom <3 Det är vi inte bortskämda med nu förtiden!

I kväll börjar jag jobbet en timma tidigare. och slutar en timma senare. Vi ska ha nån utbildning, jag tror det var säljträning, men jag är inte säker. Jag hoppas på att det är säljträning för jag vill och behöver öva mer så jag kan sälja som fasen sen. Sen tar jag ledigt för helgen :) I like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0