Träning i dag :)

God morron!


Jag har bränt mig på tungan :( Det hände igår när jag skulle smaka av kycklingwoken. Det var längesen jag brände mig på tungan och jag har glömt bort hur iont det gör :( Aj aj!

I dag åker Alex till Huskqvarna. Han ska dit med sin projektgrupp. De skulle komma tillbaka framåt kvällen. Jag hoppas de åker försiktigt för det har varit mycket olyckor i Göteborg nu på morronen.

På min agenda i dag så står det träning :) Äntligen!! Jag ska mjukstarta med att springa lite på löpbandet och köra lite styrka för överkroppen. Nu vill jag att den här förkylningen drar åt skogen! I dag får ja inviga mina nya träningskläder från USA , woohoo:D Gud vad jag längtar efter att vara igång igen!! Då blir det inga problem med att få dagarna att gå :)
Sen har jag några telefonsamtal att ringa men det brukar ju gå fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0