På villovägar

Hello!

I´m home :)
Eftermiddagen har gått mycket bra och varit lite lärorik. För jag gick nämligen vilse när jag skulle till Handelsakademin, det händer inte ofta. Jag har aldrig varit så långt åt det hållet förut, så jag hade ingen aning om vart jag skulle och åt det hållet jag ville gå fanns det bara en motorväg. men som tur var så hade jag deras nummer i mobilen så jag ringde upp och blev guidad rätt :)
Väl där så skulle vi lära oss skriva cv och personligt brev. Och jag kände väl att jag redan hade bra koll på det. Och det fick jag också bekräftat. Jag gjorde några små justeringar och sen kände jag mig färdig och åkte mot stan.
Jag tog en annan spårvagn hem, och vips när jag trodde vi skulle svänga vänster så svängde han höger och jag då fick se en ny del av Göteborg :)
Väl på Sats blev det en halvtimma överkropp och även fast det blev ett kortis pass så kände jag att de gav resultat :)

Nu ska jag slappa en stund och fundera på vad det ska bli för middag här i kväll.. Förslag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0