Willys

Nu har jag varit och handlat. Och det gick så bra så. Allt det jag skulle ha inklusive en falukorven i bladet fanns! Kors i taket :P Jag passade också på att botanisera lite bland Willys sortiment. Och det ser helt okej ut. Det finns saker som man likaväl kan handla där istället för att släpa den från Kvantum.

Alltså nu öser regent ner! Och det har hållit på så i flera timmar nu. Vi har ju sån tur att vi kan i princip gå inomhus och under tak hela vägen från vår lägenhetsdörr ner till Willys entré. Ända gången man måste gå "under bar himmel" är ca 8-9 meter mellan vår port och grannhusets port. Det gillar jag! Speciellt en dag som denna dåregent bara öser ner.

Blommorna har fått sig en omgång och matvarorna är undanplockade. Vad ska jag hitta på nu?? Jo jag ska nog ta och stryka lite. Duken på köksbordet ser lite trälig ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0