Vintern är på väg!

God morron mina kära läsare :)

Jag var riktigt seg i morse när klockan ringde. Kände så där för att gå upp, men man måste ju!

Alex och jag spenderade gårdagsvällen hos Alex kompis Fidde. Fidde hade hanns kompisar där och vi kllade på Holland - Sverige matchen. ska man vara ärlig så vad det väl bara Alex, Fidde, Fiddes kompis Olle och jag som var intresserade av matchen :) De andra pratde mest skit, haha :P Det var vldigt trevligt trots att matchen var värdelös. Jag förstår inte hur ett mittbackspar kan var så otroligt dåliga! Majstorovic såg ju inte ens ut att bry sig i vissa lägen, väldigt dålig inställning. De sög helt enkelt, enligt min uppfattning! Resten av det Svenska laget var ju inte heller bra, det var för dåligt helt enkelt!! Vi tog buss/spårvagn hem och vi var hemma vid kvart över elva.

I dag så är mitt schema tomt igen. Alex är hemma och pluggar nu på förmiddagen. Han ska vara i skolan efter lunch. Jag ska scanna arbetsmarknaden och laga mig lite mat. Sen är jag sugen på att smygstarta träningen lite. Kanske lite situps och rygg, lite armhävningar mm. Låter mycket intressant :)

I dag straxt efter åtta så var det en halv grad ute! En halv grad! Det är ju inte klockt vad kallt det börjar bli! Burr burr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0