Vidrigt, äckligt, ja fy!!!

Fy fan vad vidrigt!
Det var tur att jag valde att fila fötterna innan jag åt lunch, annars hade den garanterat kommit upp igen!

Men jag tar det från början. Nu på förmiddagen fick jag äntligen arslet ur vagnen, jag har sagt att jag ska fila mina fötter hur länge som hellst, men inte gjort det. Som sagt i dag blev det gjort. Och de blev jättefina och mjuka.
När jag var färdig och skulle släppa ut vattnet ur badkaret så kände jag att jag blev blöt om fötterna, jag hade då fötterna på golvet utanför badkaret. Och vet ni vad! Istället för att vattnet rann ner i avloppet så rann det rakt ut på golvet! Det var vatten blandat med nåt svart Så himmla vidrigt.
Så jag ringde genast till bovärden och sa att det här får ni komma och fixa. Så förhoppningsvis så kommer de inom en snar framtid!! Annars så ringer jag och tjatar!
Jag passade också på att klaga på städningen, eller bristen på den. Men det kunde de inte göra någonting åt. Så tamt!! Och dåliga ursäkter. Men jag spännde mina muskler och lät irriterad (för det var jag) så medelandet gick fram iaf.

Nu på förmiddagen så har jag tagit hand om tvätten, diskat, gjort mina fötter fina, mejlat om mina betyg, fixat lite med vår ekonomi, sett senaste avsnittet av one tree hill och nyss så stoppade jag i mig lite mat. Jag har också smsat Lina, så nu väntar jag på svar :)

Vad händer nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0