Vi säger hej då till Carina!

Det är söndagkväll och vi har bott här i Göteborg i lite mer än två veckor nu! Tiden går fort!

Jag sitter i soffan och jag är nyduschad och vilken skön känsla det är :) Man har som en mysig hinna runt sig som är super mjuk och härlig. Det känns bra med andra ord :)

Alex har satt sig i pluggrummet igen, han pluggar hårt min älskling. Så jag tänkte ägna mig åt en timmas sport på tv 4 och svt. Annars är det lungt.
Från och med i dag så ställer vi av Carinan. Och från och med näst närsta vecka så ligger den ute på Blocket som gör det självbil. Är de sugen på att köpa?? Tveka inte! Hör av dig :) Special price for youu :P

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0