Confession 2

Morron!

I dag är det torsdag. Och ja det är väl en dag som alla andra. För mig så började den med en powerwalk (extra svettich), frulle och dusch. Nu har jag slagit mig ner i soffan och surfar lite, kollar lite bloggar mm.

Efter lunch runt 13 så kommer Gabriel hit och hälsar på. Vi ska "hänga" lite :P Den här veckan har nog varit den bästa veckan so far. Jag har haft något att göra varje dag och jag har inte känt mig sådär rastlös som jag gjort de andra veckorna. Det känns bra! Jag hoppas att det fortsätter så.

I dag på min powerwalk runda, som för övrigt var helt killer jobbig! Jag trappar upp intensiteten varje dag nu och jag gillart :) Iaf så hade jag NRJ morron i lurarna. Och när det var dags för reklam så kom två tre reklamer att handla om julen. Och jag bara kände hur jag fick den största klumpen jag någonsin känt i min mage.
Alltså julen är min grej! Det finns inget bättre än julen! Jag har aldrig träffat någon som bryr sig om julen lika mycket eller mer än mig. Och som det ser ut just nu så kommer den här julen bli den värsta i mitt liv!!!
För att som mitt liv ser ut just nu så kommer jag inte kunna ge bort en endaste klapp/present till någon! Nada... Och ja har man inte varit där jag är nu, så har man ingen aning om hur det känns. Men jag kan säga så här mycket, att säga att det känns för jävla jobbigt är inte i närheten av att beskriva hur det känns!!!
Jag älskar att planera och sen ge mig ut och leta efter den perfekta julklappen till alla mina nära och kära Det är liksom en sport att hitta den perfekta julklappen, att överträffa sig själv varje år. Och jag älskar att se deras miner när de öppnar paketen.
Det handlar ju inte bara om julklapparna. Vi har ju tre födelsedagar runt julen med, Mormors, Alex och Pappas födelsedagar.
Okej, jag brukar vara sjukt stressad och säga många svärord här och där, innan allt slit är över. Men vad är det egentligen? Vad är lite stress, jag menar det måste finnas lite stress och press, det är det som får en att prestera på topp! Jag älskar julen! All mat, mys, tomtar, granen, presenter och stämningen :) Det finns inget bättre! Men just nu så önskar jag att det vore ett år kvar till julafton...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0