A good night!

God morron!

Det var en bra kväll i går :)

Vi började med middag hemma hos Alex kompis Gabriel. Där bjöds på fläskfile i ugnen :) Det smakade riktigt bra. Sen gick vi vidare till Alex föredetta klasskompis Emma. Hon bodde i en studentlägenhet på 25 kvadrat. Så det var trågt :P Vi var lagom många så, vi fick plats iaf :) Förutom att sängen brakade så var det en riktigt lyckad kväll :) Jag träffade många av dem som Alex umgicks med i jönköping, så det var kul att få ett ansikte bakom namnen. Och alla var jätte trevliga. Det var en riktigt kul kväll!
Alex och jag hade världens flyt när vi skulle hem. Bussarna och spårvagnarna klaffade perfekt så vi var hemma på 27 minuter :) Istället för på en timma som vi trodde det skulle ta. Och vi slapp åka över och byta på hissingen, det var väldigt skönt! För på hissingen vill man tydligen inte vara på nätterna.

I går så blev det lite av en "vad kan jag rota fram i garderoben outfit" Men den blev riktigt bra :)



Toppen är köpt på MQ för mer än två år sedan, den är från märket Stockholm. Den premiäranvändes igår.
Kjolen är från Gina Tricot
Strumpbyxorna är från Lindex. Tror jag köpte dem för fyra årsedan och det var första gången jag använde dem i går.
Bootsen är från märket Sixtyseven, köpta på Eurosko.
Klockan är från Ur & Penn
Armbandet är från MQ, det fick jag i julklapp av Alex mamma Marie
Örhängena är från Lindex

I dag blir det en lugn och skön söndag. Alex har en massa plugg,så han låser väl in sig i sitt lilla pluggrum. Det börjar närma sig tentor. Jag tänkte laga lite mat och ta det lungt helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0