Usch!

Så nu stänger jag ner butiken för den här dagen. Ja kanske till och med för helgen. Jag kommer inte ta med mig min dator hem (det blir för jobbigt att släpa på den). Så antingen lånar jag en dator att blogga ifrån eller så låter jag bli, Det får vi se.

Dagen blir inte bättre precis, fortfarande lika skit! Usch jag känner inte för nått just nu! Jag skulle lika gärna kunna vara kvar här och Alex kunde åka själv. Men snål som jag är så har jag redan betalat för tågbiljetten hem på söndag och de pengarna får jag inte tillbaka, så då åker jag. Bläääää!!

Det var ingen fara med mitt ärr iaf. Det var bara en blodblåsa och det var inget att oroa sig för. Jag ringde Zara i förmiddags och det var som jag trodde, jag fick tyvärr inget jobb hos dem. Surt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0