Uppe före Alex

God förmiddag!

Jag sitter på Alex dator igen och kommer så göra resten av dagen. Vi tar inga risker utan min lille bärbara får vila och torka och läka en dag till.

Jag gick upp redan halv sju i morse. Jag skulle vara nere och fixa nya p-piller straxt efter åtta. Och det gick förvånansvärt fort och smidigt. Så ja var hemma vid kvart i nio.
Den senaste timman har jag ägnat åt att hitta och lägga till alla min blogglänkar mm på Alex bärbara. Det blir ju ganska hopplöst annars när man sitter på nån annans dator och iinte har tillgång till sitt eget. Jag har en massa kvar att leta rätt på, så jag lär sitta med det en stund till.

Jag har också ringt Fågelsta skola och bett dem skicka hit ett arbetsgivarintyg. Så det kommer förhoppningsvis inom någon dag, så jag kan skicka in min ansökan.

I dag har Alex låst in sig  sitt rum igen. Han förbereder sig inför morrondagens tenta, hans sista för den här gången. Mitt schema i dag är ganska öppet. Jag tänkte att jag skulle skriva en packlista inför helgen. Sen är det gammla vanliga som att laga mat och kolla på biggest mm :P Söka jobb finns ju alltid med, men det har varit lite tunnt nu på sistone :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0