Tillbakablick

God morron!

Jag är så sjukt trött! Eller inte så mycket längre, men i morse när det var dags att gå upp. Alex hade satt klockan på åtta ,för han ville upp och plugga i tid. Men ingen av oss kom upp då, utan den hann bli en stund efter halv nio. Det behövde vi!

Jag insåg när jag vaknade i morse att för precis ett år sedan så var Mamma, Hanna och jag i London. Vi åkte den 15/10 alltså i fredags och kom fem dagar sebare. Det var en av de bästa semestrar jag varit på. Der var så annorlunda att semestra i en storstad. Jag saknar verkligen London, jag trivdes så bra där. Dit kommer jag åka tillbaka många gånger (hoppas jag). Nästa gång vill jag ta med mig Alex dit :)



Jag vill tillbaka!

I natt har jag drömt att typ 1000 indianer till häst skulle anfalla Mammas och Pappas gårde hemma i Varv. Och det var en mardröm! SOm tur var vaknade jag och behövde gå på toa! Skönt! Usch ja, men sen kunde jag soimna om och slapp fler mardrömmar.

I dag är det söndag och det är en dag som alla andra den här veckan. Alex pluggar till sin tenta och jag försöker hitta på något att göra. Jag funderar på att städa lite bara för att fördriva lite tid. Sen ska jag hitt på nåt att laga till lnch och till kvällen. Det kan ju ta ett tag :) Jag tror inte jag ger mig ut på en promenad i dag. Det kanske kan vara bra att skynda långsamt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0