Tankar..

Jag kom just på att i har det gått tre veckor sedan jag opererade mig. Det innebär att det bara är tre veckor kvar tills jag får köra på och träna igen. Kanske till och med bara två veckor, om det ser bra ut :)
Fasen vad bra det känns! Jag tror att när den här veckan har gått, så kan jag bege mig ut på promenaer igen :) Härligt!

Jag berättade för er i förra veckan att jag kanske skulle åka upp till Jönköping och min förra klass tentafest den 22/10. Men nu var tydligen tentan mellan 16 och 19. Så det blev lite tight tyckte vi. Så jag kommer inte åka dit, tyvärr. Vi ska ta en helg istället då Isabell och Mia kommer ner hit, så hinner vi umgås en massa med :) Det kommer bli bra!

Jag såg senaste desperate för en stund sen. Det var bra :) Jag gillar desperate! Det jag inte gillar lika mycket är att solen lyser rakt in på min tv, Så man ser ingenting! Bilden är i princip enbart grå.. Yayy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0