sunny saterday :)

Go middag!

Jag är mätt och belåten. Alex och jag avnjöt för en stund sen lite lunch. För mig blev det resterna av ugnsgrönsakerna från igår, sallad och rödcurry kyckling. För Alex blev det ugnspannkaka.

Nu ska Alex åka ner till systemet och järnia och handla lite. jag skulle följt med. Men jag känner att mitt knä är lite ansträngt efter allt gående vi gjorde igår. Jag får gå lite snett med foten för att avlasta vaden och då har visst baksidan av knät börjat ömma lite. Men jag har smörjt på lite zoon, så det ska nog bli bättre snart. Så jag stannar hemma och vilar. Vi ska ju på galej i kväll så det kan ju vara bra att vila lite.

Jag tror jag har bestämt mig för vad jag ska ha på mig. Det finns inte så mycket att välja på. Så det får nog bli samma outfit som jag hade när jag var på lagfest med Boren för några veckor sedan. Kanske att jag tar en annan topp/linne till. Vi får se, vi får se :) Jag lägger upp en bild innan jag åker i kväll.

Vila var det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0