Storhandling och städning

Nu har vi gjort vår första handling på Ica kvantumMunkebäck. Och det gick väldigt smidigt. Det tog väl ca 20 min enkel resa. Vi får göra ett byte på vägen, men bussarna går ofta så man behöver inte vänta länge. Och det här Ica Vvantum är bra. Det finns dock inte så mycket "övrigt" som det i Nässjö hade. Jag skulle till exempel ha plastfickor i dag, men det hade dem inte. Men allt i matväg fanns och det var en trevlig butik. Så dit kommer vi åka och veckohandla i fortsättningen. Fast vi kommer nog handla mjölk och yoghurt mm som blir väldigt tungt på Willys så slipper vi släpa så mycket. Det skiljer typ inget i pris,så då gör det ju ingen skillnad!

När vi kom hem så satte Alex i gång med att städa toaletten medans jag packade upp alla varor. Nu glänser toaletten så fint. Det känns väldigt skönt att få göra rent och få bort all skit från de som bodde här förrut!! När jag var klar med handlingent så började jag städa köket. Och varje gång jag börjar städa så hittar jag en massa ställen som är smutsiga och äckliga. Jag är så förbannad på de som bodde här innan!!! De har inte gjort ett piss! Skiten dryper från dörrkarmar, skåpsluckor och kysknappar mm. Och då är det inte damm utan intorkad skit. I hate them!!

Nu ska jag kolla färdigt på New York fruarna. Det är inte alls lika bra som de andra fruarna,  men det går att titta på  :P

I dag kom min nya laddare till min dator. Och den funkar bra, så nu hoppas jag den håller i måånga år!

Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0