Solen strålar!

Alltså vilket väder vi har här i Göteborg i dag :) Det är strålande olsken och ja en underbar höstdag. Termometern står på runt 8-10 grader. Man kan ju inte bli annat än på strålande humör! Alla problem blir lite mindre verkliga och livet känns lite lättare :) Och tro mig det behöver jag just nu!

Jag har kört vidare på min effektiva linje om än så har jag saktat ner på tempot lite. Jag har en sak kvar att fixa i dag och den ska jag ta hand om innom kort.

I kväll kan man säga att Alex och jag har vår första riktiga myskväll. Det här är sista helgen inför Alex tentor nästa vecka, men vi ska göra den speciell ändå. Vi har ju kvällarna och man kan ju inte plugga dygnet runt, det funkar inte.
Så ikväll blir det mys i massor! Vi ska laga en av våra paradrätter nämligen vår hemmagjord plankstek, dricka lite gott till det. Sen ska vi ett avsnitt av Psych och titta på en film och bara mysa i soffan :) Det tycker inte jag låter helt fel ;) Det ska bli underbart!

Senare i eftermiddag hoppas jag på en promenad med min älskling i det fina vädret. Vi ska slänga lite skräp och sen gå förbi en affär och köpa persilja och en streemsmak.

Nu ska jag fortsätta njuta! Man vet aldrig hur länge det varar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0