PW = Done!

Vilken tur jag hade! Jag hann precis gå klart med min powerwalk innan regnet kom. Men i dag var det kallt. Jag fick ta på mig extra kläder för att inte frysa. Och det var alldeles lagom, inte för mycket och inte för lite. Vädret var ju som sagt inte det roligaste, men det börjar bli höst på allvar nu. Och vädret är som det är, så det får man väl helt enkelt bara acceptera.

Nu har Alex åkt mot skolan, det är dags för den första tentan. Jag håller alla mina tummar och tår. Han kommer klara sig fin fint! Så det så!

Jag ska väl ta och ge mig ut och handla så småningom. Det är väldigt lite på listan för den här veckan, men det gör ju ingenting :) Sen har jag lite annat pyssel som jag kan styra med. Det är så skönt att ha nåt att göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0