Planer och planer...

Det bidde inget bad ikväll, det spar jag till en annan dag. Istället så blev det matlagning och soffhäng :)
Nu har Alex parkerat sig framför sin dator, han spelar cs eller nåt :) Jag kollar på välkommen hem på trean.

Jag sitter och funderar på vad vi har på g nästa vecka. Men jag jag inte komma på så värst mycket.
Alex börjar nya kurser den här veckan, vilket betyder att han i princip kommer va i skolan hela veckan och att han slutar 17 varje dag. Det innebär långa ensamma dagar för mig.
Jag har inget inbokat den här veckan. Utan jag kommer väl sitta hemma och leta jobb med ljus och lykta! Jag fick en liten infallsvinkel i går på festen som förhoppningsvis kan leda till nåt.
I morron går jag in i vecka fem (inte gravidveckor) utan det har gått fem veckor sedan min operation. Och jag tänker trappa upp min träning ganska mycket. Jag ska gå min morronpowerwalks, och jag ska börja köra mer styrka, både hemma och på gymmet som ingår i hyran. Hoppas att det är nåt att ha. Framåt helgen så ska jag börja springa, Nu ska jag börja det jobbiga arbetet med att träna upp konditionen igen. Men det ska nog gå bra, trots att et inte längre är sol och varmt ute.. Snart är jag ute på fotbollsplanen igen :)
Jag tror Alex kompis skulle komma hem till oss den här veckan och fika. Han tyckte jag skulle baka bullar eller nåt annat hembakt, då skulle han bli så glad sa han :) Och jag kan väl inte göra nåt annat än att lyda :P Jag vill ju inte göra någon ledsen :) Hehe

Nu säger jag god kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0