Påväg ut

Så då har jag duschat och sminkat till facet och dragit på mig en outfit som passar för en låång filmkväll :) Vi förlorade kampen mot Gabriel, så vi ska till honom. Men å andra sidan så skulle han bjuda på mat, fläskfilé :) Mumms. Så då känns det ju lite bättre :P I kväll så har grabbarna bestämt att vi ska se Gudfadern och det låter helt okej :) Jag har ju inte sett den innan, men det ska ju vara en riktig klassiker så det är väl bra att se den nu då :)
Alex är lite ledsen över att han inte får använda sitt hemabiosystem och visa vad det går för. Men det tar vi nästa gång. Min älskling <3





Då får ni ha en trevlig kväll allihopa! Vi hörs i morron :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0