På g

Solen lyser och det är varmt och skönt här hemma :) I like it!

Alex och jag har plockat fran kläder och packat väska inför i morron. Men vi vet fortfarande inte vad vi ska ha på oss på lördagkväll. Ja det kommer väl komma till oss som en skänk från ovan snart, hoppas jag!
Alex pratade med Johan i dag och vi åker nog här ifrån mellan 14 och 15 i morron eftermiddag.

Jag har också bokat mig en tid hos distriktssköterskan i morron förmiddag. Mitt ärr ser inte riktigt bra ut, så jag vill att nån ska kolla på det. Det är irriterat på ett ställer och sen så ser jag en av trådarna som de har sytt med. Och styngnen ska ju vara på insidan..

Nu sitter jag i soffan och njuter av att jag slipper vara utomhus. Det blåser storm och det är bara några ynka grader varmt, och det är nog enbart solens förtjänst. Alex har åkt till gymmet för att träna.
I kväll ska vi ha en riktig myskväll :) Vi ska äta några av biffarna som blev över från i lördags, med ugnsrostade grönsaker och sallad till. Mumms mumms! Det kanske till och med kommer drickas alkoholhaltigadrycker, vem vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0