Onsdag

Så nu har jag slagit mig ner i soffan. Och det är för första gången i dag!

Alex och jag klev upp straxt efter åtta i morse. Medans han åt frukost, så gav jag mig ut på en powerwalk. Men det gick segt i dag. Det var kallt, och det tar några mornar innan man är inne i det hela. Men jag kör på i morron igen :) När jah kom in hade Alex satt på mitt ägg. Så det var i princip bara och sätta sig om mummsa i sig frukosten :)

Efter det så hoppade jag in i duschen. Och my good vad det var underbart att duscha i dag. JAg stog säkert i 20 minuter och gottade mig :) Sen fixade jag i ordning mig och nu sitter jag här i soffan. I dag så ska jag plocka fram mina stövlar och höstigare/vintrigare skor. Det känns som det är dags för dem nu. Vädret börjar bli mörkare och ruskigare..

I dag så ska jag plocka fram vilka kläder som jag ska ha med mig hem i helgen. Det är så svårt att hitta i garderoben när man har möblerat om i den. Samtidigt som det blir mycket roligare att leta i den, då allt känns lite nytt. Man får lite ny inspiration :) Man ser plagg som man inte trodde att man hade. Sen vid halv fyra så ska jag möta upp Lina för en fika :) Det ser jag fram emot! Men innan dess måste jag köpa mig ett busskort. Det svider i min tomma plånbok, men det är en nödvändighet när man varken har bil eller cykel.
I dag får ni också hålla tummarna för Alex när han skriver sin tenta. Jag vet att det kommer gå bra. Men det skadar aldrig med en extra tumme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0