Omstrukturering

Hej hej!

Klockan hann visst bli lunch innan jag tittade i här i dag.
Alex och jag tog sovmorron till nio! Sen åt vi frulle och slappade bra länge. Innan vi tog oss i kragen och började städa lägenheten. Och det är ju såå tråkigt, men nu har vi bara golven kvar.
Men innan vi tar dem så blir det lunchpaus :)

Nu bloggar jag från Alex stationära dator. För nu i helgen så ska Alex formatera om min. Den är så sjukt seg och vill inte riktigt samarbeta. Så en formatering är nog den den ända lösningen på problemet.

Efter vi är färdiga med städningen så ska Alex åka till Sats och träna och jag ska bege mig ut i elljusspåren och powerwalka/springa. Jag har ingen aning om hur spåren går och vilken slinga som är vilken. Så min plan är att hoppa på en slinga och sen gå så långt jag bara kan. Jag vill vara ute länge :)

I kväll blir det förhoppningsvis en filmkväll här hos oss. Eller så får vi åka till Gabriel. Men vi vill helst vara här :P Vi har ju trots allt bättre hemmabiosystem och så har vi ju bullar och och popcorn :P Vi ska iaf se gudfadern, jag har aldrig sett den (Alex och Gabriel har sett den en massa gånger), så det ska bli spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0