Om det ändå vore i morron!

Jag vill lägga den här tråkiga fagen bakom mig! Och jag ser redan fram emot i morron! För i morron händer det grejer :)

Först så ska jag börja dagen med en powerwalk, sen blir det frulle och dusch.
I morron har Alex sin andra och sista tenta, vilket betyder att han kommer komma ut ur sitt pluggrum och bli typ 1000 x mer social och han kan umgås med mig :) Yyyaayy:)
Sen i morron eftermiddag så ska jag ner till stan och fika med min "gamla" klasskamrat och bästis Lina :) Det ska bli skitskoj att komma ifrån lägenheten en stund och träffa någon från det kvinnliga könet och prata av mig lite :) Vi har inte pratat ordentligt på flera år, så det ska bli jätte kul!

I eftermiddag så har jag suttit och lyssnat till vår grannes son, och hans klarinett. Jepp han håller på och lära sig spela och det låter precis lika illa som ni kan gissa! Han spelar tonerna med typ fem sekunders mellanrum. Hemska oljud. Jag hoppas han lägger ner eller blir riktigt duktig fort. Och det ska hellst ska väldgt snart!

Alex har låst in sig igen. Han sa åt mig att hämta ut honom om en timma. Gud jag tycker så synd om honom! Usch för att plugga till tentor, blää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0