Nu ligger vi på plus igen :)

God morron underbara vintertid :)

Det är ju helt underbart! Vi har fått en timma extra :) Jag är så glad :) Det behövde jag!

Och det var extra skönt att ha den så här en söndagsmorron. Vi kom hem ganska sent igår. Så sovmorronen i dag var såå skön :) Vi var ju hos Gabriel i gårkväll. Han bjöd mig och Alex på mat. Det blev en pastasås på fläskfilé, creme fraiche paprika/chili och rödlök. Grabbarna åt pasta till och jag körde på sallad. Det blev skitgott! Busenkelt recept, men så mummsigt :) Gabriel hade köpt hem fun light watermelon och strawberrys, och den var jättegod! Jag tror vi drack upp halva flaskan :P hehe.
Efter åtta så droppade in tre killar till från Gabriel och Alex klass. Sen började vi kolla på Gudfadern. Men oj det var en seg film! Alla pratade så sakta, ingen log, de hoppade fram och tillbaka i storyn och det var super svårt att hänga med i alla svängar. Men jag höll ut och såg hela :) Nu är det bara två filmer kvar :P Och dem ska vi se här. Och då ska Alex och jag bjuda igen Gabriel på mat. Då blir det plankstek :)

Jag vet inte om jag nämnde det igår. Men jag har så sjukt ont i min vänstra ljumske! Det känns som jag skulle ha ett hål rakt in i den eller nåt. Jag måste mjuka upp det i dag och sen lägga på lite voltaren och lite värme. Jag känner också lite i högervaden, men det ska nog gå över ganska fort. Det gör ont, men det känns mer som nån form av träningsvärk.
I dag blir det vila från löpningen, men det blir nog en promenad, ja behöver mjuka upp min ljumske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0