Nu går dagarna bra fort, tycker jag..

Nu är Alex hemma :)

Jag lagade middag tills han kom hem. I dag blev det rödcurrykyckling med nudlar.
Men nu ska han åka igen.. han ska åka till Sats och träna. Jag vill också träna på Sats! Jag vill träna överhuvudtaget.

I dag har jag kollat in vad det är för lag som spelar i närheten här. Och jag har hittat ett :) Det är Qviding som spelar typ ett stenkast från där jag bor. Men jag är lite osäker om de verkligen tränar där eller om de kör konstgräs nere i stan?? Iaf. det vann division 3 i år och spelar alltså i tvåan nästa år. Det låter ju bra :) De verkar ha många spelare i min ålder med :) Jag ska kolla upp om det finns fler lag (det borde det ju) här.

Sen tog jag mig en minipromenad ner till Willys det är ca 100 till 150 meter dit, så det var väl ingen vidare ansträngning direkt. Men jag kollade in sortimentet och handlade hem lite tråkiga städprylar.. Jag längtar tills jag får mer fart under benen och kan utforska my hood lite närmare :)


I kväll är det äntligen svenska Biggest Loser igen! Som jag har väntat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0