Nu är det lite nervöst!

God morron!

Jag sitter i soffan med solbrillor på. Solen forsar in genom fönstret och det är bastu i vårt vardagsrum! Men det är ju alltid trevligt med lite sol :)

Så här på förmiddagen så har jag ringt till försäkringsbolaget och anmält min operation och mitt ärr. Men annars så är det ganska lungt. Jag ska ringa och boka en tid för nya p-piller, men mycket mer är det inte för nu.

I eftermiddag när Alex kommer hem så ska vi ta bussen till Ica Kvantum och storhandla. Allt är typ slut och vi har också insett att det är massor vi saknar. Ett roligt exempel på det var när vi gjorde brunsås förra veckan. Den smakade precis som brunsås, men det var vit/gul och såg inte så trevlig ut. Det kändes väldigt konstigtatt äta något som så ut som nåt helt annat.
Sen när vi kommer hem så är det städtajm. Det är väldigt skkitigt här inne. Så det är lika bra att göra en storstädning.

Alex har sina tentor nästa vecka. Så hanns helg är vigd åt plugg, plugg och mera plugg. Jag sitter och funderar på vad jag ska hitta på. Jag kan inte sitta inne och glo på tv en hel helg. Och än får jag inte ut och springa. Men jag kanske kan fuska lite och ge mig ut på en långprommenad. Situps och armähvningar funkar ju faktiskt nu :)
Jag är sugen på att hitta på nåt. Lina kanske har tid att ta en fika med mig :) Jag skulle också vilja åka ner till stan och shoppa, men det är ju uteslutet nu när jag inte jobbar. Vad mycket det är man vill. Stackars lilla hjärna som får hantera alla viljor..

På tal om jobb, så sitter jag här och stirrar på min telefon. Jag väntar påatt den ska ringa. Tänk om den inte ringer, Usch då gråter jag.. Nej, jag håller alla mina tummar! Jag kommer inte vara mer än två meter från min telefon de närmsta två veckorna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0