Nöjda och glada just nu..

Go kväller :)

Det är väl inte att överdriva om jag säger att Alex blev överlycklig när han kom hem och kände doften av nybakade bullar :) Han sken upp som en liten sol. Och nu har han fått smaka ett par stycken och han tyckte dem var jättegoda :) Men nu är frysen full! Så jag får sluta baka för en stund. Jag får gå över till att laga mat istället. Det är ju lika roligt :)

Jag sitter och tittar på Biggest loser. Samtidigt har jag kört lite core och lite styrka för mina baksida lår. Jag känner mig ganska så stark i bålen. Men övrigt så finns det lite att jobba på. Ett gymkort skulle inte sitta helt fel, men det kan jag se mig i stjärnorna efter..

I morron börjar inte Alex skolan förens vid 15 (mycket lustigt tid??) Så han bjöd hit Gabriel. Så vi ska fika och umgås lite innan de ska åka till skolan. Det var Gabriel som satte kanelbullegiller i mitt huvud från början. Så han lär nog bli riktigt glad :)

Jag har dragit på mig en riktigt dålig ovana. Jag glömmer nästan varje gång att stänga av plattorna eller ugnen. Vi har ju ingen häll nu, så det finns ingen liten röd lampa som lyser och varnar när man glömt den på. Jag måste skärpa mig. Jag har aldrig glömt den innan, men nu så är det hela tiden! Det är inte bra! 
Förresten, igår skulle jag släppa ut en fluga som hade hittat in till oss. Så då öppnade jag köksfönstret för att få ut den den vägen. Men det gick inte så jag tog till smällan istället. Och i morse så tyckte Alex att det drog på honom när han åt frukost. Och vad var det? Jo fönstret stod öppet och hade varit öppet hela natten!! Lite för glömsk kanske..

Kommentarer
Postat av: Williamlily

Awesome site!

2011-03-23 @ 14:57:07
URL: http://williamlily.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0