Noice!

Det är inte varje dag man har ett livs levande piano konsert live, i vardagsrummet!
Men i dag är en sådan dag. Grannen ovanför kör stenhårt på pianot just nu och det låter, kan jag lova. Det låter faktiskt nästan bra! Det är väl nåt klassiskt skit :P Det är ju inget oljud, men det är ändå lite störande att det är så högt, när man ska se på tv tillexempel.

Yes så är det ibland!
Annars så har jag varit lite huslig så här på eftermiddagen. Jag har städat lite, putsat speglar och dammat mm. Sen har jag snyggat till och möblerat om några ljuslyktor, bytt ljus och fyllt dem med dekorationssand mm.
Sen har jag faktiskt tränat lite. Jag har gjort situps och lite plankan. Och det känns faktiskt bra :)

Alex ringde för en stund sedan och sa att han skulle komma hem tidigare än vad han räknat med :) Gött gött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0