Nödvändiga vuxensaker.....

Men halloy!

Nu har jag fått upp ångan!
Jag har jobbat hårt hela förmiddagen. Jag har ringt till Ikea om vår matta och lampskärmar. Och mattan kommer in på torsadag och lampskärmarna ska finnas i lager, så på torsadg åker vi till Ikea :)
Sen har jag skrivit in mig hos arbetsförmdelingen. Det var sådär kul eftersom det tog sån tid. Men nu är första delen gjord, jag måste åka ner till dem och legitimera mig, sen ska det var klart. Ja det får bli senare i veckan.
Jag har också komponerat ett dokument med alla kommande utgigfer nu och fram tills vi åker till Usa.
Sen har jag betalt lite räkningar mm.
Så ja, det har inte varit den roligaste morronen i mitt liv, men en väldigt nödvändig än.

Nu får jag visst skriva upp en ny datasladd på listan med, för den vägrar att ladda.. Morr, snacka om onödig utgift!

Nu måste jag jobba vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0