Mystorsdag :)

God kväll :)

Jag sitter här nyduschad i sofan och laddar inför morrondagen. Alex och jag ska åka till Ikea och införskaffa vår efterlängtade matta och lampskärmar (förhoppningsvis). men innan dess så ska vi ta en sväng på stan.
Sen ska jag ju alslöja min lilla hemlis med :) Är ni nyfikna?? Jag skulle vara nära att spricka om jag var er.. Tur för mig att jag inte är er! :)

I dag kunde Alex äntligen hämta ut vår router på Ica träffen:) Nu är den installerad och vi har ÄNTLIGEN trådlöst internet igen :) Wiieehuu :) Gött!

Nu sitter Alex och jag i soffan och kollar på lyxfällan. Vanligt härligt vardagsmys :) Me like it alot!

Fattar ni att vi har bott här en vecka i morrn! En vecka! tiden går fort nu när man börjar bli gammal :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0