My Skin

Jag tänkte berätta för er vad jag dagligen anväder för hudvårdsprodukter.

Jag har oftast blandat lite av varje, jag har köpt ett kitt av en serie och kört så länge den har räckt. Och har den varit bra så har jag har köpt den igen. Men sen tröttnar jag och vill prova nåt nytt.
Det senaste jag hade var ett fullt sett från Dermalogica, och den serien tyckte jag var väldigt bra, fast också väldigt dyrt.
Men nu när jag fyllde år nu i sommras så fick jag en serie från Biotherm av Alex, och den gillar jag! Jag har en hydra-mineral cleanser toning mousse, en hydra-mineral lotion toning water och en auqasource non stop ansiktskräm. Och dem använder jag varje dag. Min favvo är ansiktskrämen, den svalkar och den är dryg så man behöver bara ta pytte lite av den.
Efter jag använt de tre från Biotherm så brukar jag använda No7 protect and perfect beauty serum runt mina ögon. Det är också en superbra produkt! Sen är jag klar :) Smidigt och bra!



Dem är inte bara bra, dem är fina att titta på:D Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0