My plans for the day

Hello :)

Nu är jag mätt och belåten. I dag blev det köttfärslimpa (utan sås) och grönsaker, feta och keso till lunch. Mumms! Jag är så nöjd så :) Jag tog en bild på min mat. Men jag insåg att ni inte skulle uppskatta den lika mycket som jag gör (ni skulle säga att det såg äckligt ut) så jag sparar den för mig själv :P

Jag har sysselsatt mig ganska bra nu under förmiddagen. Jag har tittat på avsnittet av plastikkitrurgerna som jag missade i går. Sen har jag oljat in halva skärbrädan. Jag ska gå på andra halvan senare i eftermiddag. Jag har rensat och satt in papper och räkningar i pärmar. Jag har organiserat Alex nattduksbordslådor. Han hade bara öst ner sakerna, så de låg huller om buller. Och det såg så illa ut, så jag strukturerade upp det och vips så fanns det en massa plats över :) Jag kan nästan trorlla! För en stund sedan så skickade jag in en ansökan till ett jobb.

Jag sitter och funderar på vad dagens promenad ska bli för en. Jag kan ju inte vara inne en hel dag. Jag funderar på om jag skulle gå och se hur långt vårt bostadsområde med oranga hus sträcker sig. Det kanske finns nåt att upptäcka :) Jag ska ta lite bilder med min mobil, så ni får se hur vi bor här. Jag har varit lite dålig med bilder, nu ett tag...Förlåt. Jag skyller på kryckorna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0