My honey is home!

Hej hej!

Nu har jag avnjutit min första portion Brocolisoppa. Och den var precis lika god som smakproven jag tog tidigare i dag. Och min portion av 200 gram inehöll endast 80! Kcal, det gillar jag :) För att piffa till den lite/ fylla ut den, så hade jag i lite keso och några fetaost bitar. Mumms mumms!

Alex och jag sitter i soffan och slappar och äter vår middagag. Han avnjuter köttfärssåsen och han hälsar att den var mycket god <3.
Vi känner oss lite sega så här på kvällskvisten. Alex har haft en låång dag i skolan och jag har varit ovanligt aktiv Men det är snart dags att tagga till igen. Vid sju måste vi åka mot Fidde och kvällens match. Vad jobbigt det lät när jag skrev måste. Det är ju kul och inget måste :) Det ska bli skit skoj :) Om en halv timma är det väl tid att börja byta om kanske.

I dag har vi betalt resan till Lnazarote. Så nu längtar man ju ändå mer!! Den 29/11 bär det av.. Det är såå långt dit :(

Kommentarer
Postat av: Teokristiane

Really great site man!!

2011-01-31 @ 11:52:12
URL: http://teokristiane.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0