Massa mys :)

I dag har vi haft en riktig slappsöndag.
Alex har legat i sovrummet och pluggat och jag har slöat i soffan. Ja okej, Alex söndag kanske inte var lika slapp som min :P

I allafall så har jag inte gjort så mycket vettigt. Jag lagade ju mat och en massa matlådor till Alex. Sen var jag så rastlös så jag började städa (friviligt). Men jag saknade mina wipes, så jag kunde inte göra färdigt. Det får bli morrondagens projekt.
Jag har också spenderat eftermiddagen med att kolla på en massa tv serier. Eller jag har snabbspolat mig igenom dem. Jag fastnade aldrig riktigt för nån, så då fick det bli lite av varje.
När Alex hade pluggat färdigt så bestämde vi oss för att vi skulle bada skumbad :) Men vi hade inget badskum så då passade vi på att gå ner till Willys, vi saknade ändå mjölk och lite annat. Men Willys hade tyvärr inget badskum :( Så vi fick bada med en massa schampo istället, det löddrade nästan lika bra. Men det var riktigt mysigt, väldigt trångt, fast mysigt :)

Nu blir det soffhäng för Alex och mig resten av kvällen :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0