Måndag v.43

Gid förmiddag :)

I dag steg jag upp vid åtta. Jag var såå trött, det märks att helgen har varit hård :) Jag drog på mig träningskläder och gav mig ut på en powerwalk. När jag kom in så åt jag frulle och sen hoppade jag in i duschen. Jag tror jag duschade i nästan 20 minuter, aaa det var så skönt :) Underbart! Nu har jag fönat håret och satt mig till rätta i soffan. Det är dags att börja den här veckan!

I dag har jag lite småfix på agendan.
  • Jag ska boka en tvättid
  • Söka jobb
  • Vi ska åka och handla på Ica Kvantum
  • Skriva annons och lägga in Carinan och tvättmaskinen på Blocket.
  • Leta fram ett gott recept på fikabröd
  • mm
Då sätter jag väl igång då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0