Lunchtime

Hallå hallå!

Vad pysslar ni med? Jag har ätit lunch och botaniserat lite i min garderob. Det finns så mycket där inne jag vill använda, som jag inte använt på ett tag. Problemet är bara att jag har ju knappt inga "händelser" av både vardagstyp eller fest att gå på. Så när jag väl ska iväg någonstans, så får jag sjuk beslutsångest. Så irriterande! Jag tror jag vet vad jag ska ha i dag iaf :P

Alex har åkt mot tentan. Han skulle förbi hans kompis Gabriel först. De ska väl prata ihop sig lite, om det som komma skall. Jag håller mina tummar älskling!

Nu kom visst posten. Jag hoppas att det ligger ett brev med mina arbetsgivarintyg i. Det är väl bäst att gå och kolla.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0