Lunch was good

Solbrillorna sitter fortfarande på näsan. Det är varmt här i vardagsrummet! Solen verkliugen gassar och himlen är klarblå! Gud jag älskar sådana här dagar :)
Men det lustiga är, går jag till köket eller till det lillarummet, så är det kallt??. Fördelen är dock att jag kan kyla av mig när jag känner för det :)

Alex och jag hann precis äta lunch innan han var tvungen att bege sig mot skolan och nåt seminarie. Men när han kommer hemigen så har han med mig min nya laddare till min dator :) Wiiee. Men tills dess så ska jag väl klara mig bra ändå. Men jag har inte så mycket att göra. Och jag vill inte sitta vid datorn 24/7. Japp det ska väl lösa sig det med, antar jag.

Ilandsproblem efter ilandsproblem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0