Lördag

God förmiddag :)

Solen börjar tränga igenom molnen och det ser ut att bli ännu en solig dag :) Kall fast solig!

Alex har redan parkerat sig i sitt kontor och pluggar stenhårt. Och där lär han nog sitta resten av dagen. humm så vad ska jag hitta på i dag då?? Jag har faktiskt ingen aning just nu. Eventuellt kanske det blir en promenad, fast det är ju roligare om man är två. Jag vet inte riktigt vad jag känner för.
Hellst av allt skulle jag vilja åka ner till stan eller hem till nån och bara sitta och prata och umgås med kompisar. Men det är ju lite svårt då de människor jag känner här antingen har åkte härifrån för helgen eller så är det Alex kompisar och de sitter ju och pluggar hela ghelgen...
Jag är dock lite sugen på att sätta upp några tavlor i vardagsrummet. Jag tror det skulle få bort blickfånget från de hemska tapeterna om det satt nåt fint på väggarna. Jag får be Alex om hjälp när det är lunchtime sen.

I går hade vi en mysig myskväll :) Vi åt plankstek drack lite god cider/öl, och kollade på Psych och Idol. Det var så gött att bara ta det lungt i soffan, bara vi två, i vår lägenhet! Det har vi längtat efter i fyra långa månader! Jag tog inga bilder på planksteken igår. Alex och jag var lite ringrostiga, så det blev inte vårt vackraste verk, men det smakade gudomligt :) Nästa gång så ska ni få bilder, jag lovar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0