Kval tisdag!

God morron :)

I dag gick jag upp redan halv åtta! Alex skulle åka till skolan och jag hade redan legat vaken en stund, så vad skjuttan tånkte jag. Jag går upp. Så nu är frukosten i magen och jag är redo för dagen.

I dag har jag faktiskt en del att pyssla med. Jag ska städa färdigt vår lägenhet och det lär ta en bra stund! Sen ska jag testlaga en nytt recept på en broccolisoppa. Javisst vet ni, jag äter broccoli nu :D Efter jag lagat soppan så ska jag laga en stor sats med köttfärssås. Jag tänkte också börja kolla på bussbiljetter hem till den 22/10 och på tågresa tillbaka. Jag hoppas på billiga biljetter!! Sen ska jag ut till willys och handla lite nötter till alex. Och givetvis kolla över arbetsmarknaden!
Ja detta borde väl hålla mig sysselsatt i dag va :)

I kväll ska vi till Alex kompis Fidde och kolla på Holland - Sverige matchen. Det ska bli riktigt skoj att träffa lite nya människor :) Bredda kontaktnätet lite.

Hoppas på att telefonen ringer i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0