Klantiga Elin

Men herregud vad jag spiller på mig i dag!!
Nu är jag inne på min tredje t-shirt för dagen!! Den första som var helvit, spillde jag blåbär på i morse när jag åt frukost. T-shirt nummer två spillde jag ketchup på nu när jag diskade Alex bestik (han kunde ju slickat av dem, tyckte jag..) så nu har jag på mig t-shit nummer tre, och den hoppas jag få ha på mig tills jag går och lägger mig i kväll!

Vet ni vad som hände mig i förmiddags?? Jo jag svimmade! Det var evigheter sedan jag svimmade sist. Jag skulle resa mig upp från soffan och jag hann nästan ut i hallen. Men då kände jag mig lite yr så jag lutade mig mot väggen i vardagsrummet. Sen blev det svart. Jag började vakna till av att Alex ropade och undrade "Vad skjutan jag höll på med" För jag höll tydligen på att riva ner båda lampan, glasskålen och keramikskålen på vår vita byrå.  Alex hann rusa ut och rädda något från att gå sönder. Jag har något svagt minne av att jag försökte hitta balansen mitt i allt, och att fötterna åkte fram och tillbaka som de gör på ett djur som är ute på halis.
Det var lite läskigt för jag var lite borta där en stund. Men jag lyckades sätta mig på golvet utan att slå mig :)

Nu har vi precis ätit lunch. Jag lagade stuvade makarioner och falukorv till Alex och jag åt en sallad. Alex gav mina makaroner mycket högt betyg :) Det tackar jag för :) Han så nåt i stil med att "det smakar som mammas" och det är ju ett riktigt bra betyg :) Jag har aldrig gjort stuvade makisar innan, så det känns ju bra :) Min sallad var inte fel den heller, den smakade mumms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0