Jag tror det är det här ni har väntat på?? :)

Okej här kommer en bildorgie på vår nya lägenhet :)

Vi börjar med vardagsrummet.



Nya luckor och ben till tvbänken. Den blev som ny :)



Föster mot innergården. Det ska bli nya lampskärmar här, men de var slut :/






Här ska det bli en ryamatta, men även den var slut :/

Här kommer sovrummet.



Sängen är sig lik



Mitt smyckesträd är på plats :)



min nya smyckeslåda. jag är så sjukt nöjd med den :)



Fönster även här mot innergården

Nu till köket.



Vårt nya matbord (köpte det av syrran) det passar verkligen prefeckt i vårt lilla kök :)



Köket är så mysigt, jag gillar det!



Nu kommer en bild på kontoret. Vi är inte färdiga här inne än.



Vist blev det snyggt med spotlightsen och hyllorna. Vi ska byta till grövre och längre skruvar, det är därför grejerna ligger lite huller om bulle rpå hyllan :P
Här har Alex en superbra pluggplats. Perfekt!

Men ta mig inte på orden, utan kom och hälsa på och se för er själva :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0