Ingen vila och ingen ro..

Sorry för dålig uppdatering i dag, men jag har varit upptagen med annat.

Jag har betat av punkt för punkt på min att göra lista och även lagt till några punkter och sen betat av dem. Det ända som återstår att göra är att lägga in Carinan och tvättmaskinen på Blocket.

Alex och jag var på kvantum och storhandlade nu i eftermiddag. Och boy om det blev dyrt. Vi handlade knappt nåt förra veckan eftersom vi skulle hem. Så i morse var i princip allt slut här hemma. Men nu har vi fyllt upp lagren igen :) Jag har också letat fram ett perfekt recept till min hemliga "bakning :) Den ska jag svänga ihop i morron förmiddag. För vi får nämligen besök i morron kväll :) Alex och min kompis Putte ska titta förbi och hänga lite med oss, han var lite nyfiken på hur och vart vi bor.

Nu är det snart matdags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0