I dag entrade jag fas två :)

Så där nu fungerar bloggen igen!

Vad styr ni med? Jag ser på bonde söker fru. Än så länge så har mina förväntningar överträffats, så det kan nog bli ganska intressant det här :)

När Alex kom hem från skolan så gav vi oss ut på ett litet mini äventyr :) Vi tog bussen ner till Ica Träffen. Alex hade fått två brev/paket som han skulle hämta ut. Det ena var vår raoter som vi hade missat att ta med oss i flytten och det andra var nåt som Alex ska ha till sin dator. Men när vi kom dit så var deras postdator trasig, så vi fick vända hem igen. Förhoppningsvis så fungerar den i morron. Det skulle vara väldigt skönt att ha trådlöst internet istället för att dela sladd.

I dag så har jag plockat bort min klisterlapp för mitt ärr. Och det ser riktigt fint ut :) Jag byte ut "stripsen" som satt där mot nya. Så nu hoppas jag att det fortsätter att läka lika fint! Det här ärret är lite kortare än det andra. Men det gör ju ingenting. Det hade varit värre om det var längre.



Så här ser det ut just nu. Och det kommer bara bli bättre!


Vi hade ju tänkt åka till Ikea i morron. Men Alex hade massa skolsaker att fixa med, så vi får ta Ikea på fredag förmiddag itället. Men mattan ska väl inte hinna ta slut på en dag va?? Nej, det tror jag inte.

nu tar jag kväller här. Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0