Grammar check.

God kväll!

Jag tänkte flika in ett inlägg här innan jag tar kväller.

Det finns ju tyvärr inget att se på tvn nu efter nio, så jag styr med annat. Alex har varit så snäll och aktiverat ett stavningsprogram på min blogg nu i kväll. Så förhoppningsvis så ska stavfelen sjunka ganska så drastiskt :)
Jag ringde och pratade lite med mamma för en stund sedan. Mamma, pappa och en kompis till dem ska åka till Tyskland i morron. De ska kolla på en hästauktion mm.

Det är så skönt att Alex tentaperiod är över! nu kan vi återgå till vårt vanliga liv igen :) Och vi kommer börja det livet i morron med att städa. Det behövs verkligen. Sen måste vi packa inför fredagens resa norr över. Jag har fortfarande ingen aning om vad jag ska ta med mig hem, men det får helt enkelt lösa sig i morron! Alex ska träna på Sats och jag ska gå en powerwalk. Och sen det viktigaste av allt, vi ska ha torsdagsmys :) och fira att tentaperioden är över. Det ser jag fram emot :)

Nu säger jag god natt och en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0