Goodies in my mailbox

Så har Alex åkt mot skolan igen. Och han kommer inte hem förrens efter sex jag kanske till och med sju :( HAn har en redovisning nu vid 13 och sen var det nåt mer och efter skolan är slut så skulle han åka och träna. Men när han kommer hem så är maten färdig och han kan slå sig ner och ta det lungt! Jag är bara för gullig :P

I dag ringde det på dörren! Varje gång det ringer på dörren så blir jag livrädd! Jag är inte uppväxt med att nån ringer på dörren. Man knakade eller gick rakt in. Ocvh man visste i regel alltid vem det var som kom. Hemma hann man också se bilen åka ner, människorna kliva ur bilen och se dem gå mot dörren. Och man hade en stund på sig att betsämma sig för om man ville öppna eller inte.
I Nässjö så blev dörrklockan en symbol för hemska och lustiga saker. Nästan alla gånger det ringde på dörren i Nässjö (förutom när man visste att familjen eller en kompis skulle komma) så var det en galen nerknarkad tant, jehovas vitnen, arga grannar eller nåt annat skit.
Så i dag när det ringde på dörren så hoppade jag högt! Och min första tanke var (som den alltid är när det ringer på dörren) Vem vill mig nåt och vad är fel?? Jag smög tyst ut i hallen (som jag alltid gör) kollade försiktigt i "ögat", och såg att det var brevbäraren. Pjuuhh tänkte jag och då kunde andas ut.

Brevbäraren hade med sig ett brev som var förstort för att få plats i lådan. Och det var min goodibag som jag skickat efter. Den kom först hem till Varv, men Mamma skickade ner den hit :) Jag hade skickat efter en prov på Nivea hudkräm och ett prov på en dagcreme från Lumené.
Och det var som sagt dem som kom i dag. Jag visste att det skulle vara prov, men burkarna var mini små! Ganska söta faktiskt. Nivaan åker rakt ner i min väska, perfekt size att ha med sig. Ansiktskrämen är perfekt när man ska på semester eller bort en kotare tid, eller när man bara vill fixa sig lite fraiche. Så nu ska vi testa dem!




Ni ser ju hur små de är, de får plats i min handflata. Söta små burkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0