Glory morning :)

God härlig förmiddag :)

Solen lyser och jag känner mig riktigt pepp :) Jag har varit ute på min powerwalk , i dag gick jag åt andra hållet och det var en skön omväxling :) Sen åt Alex och jag frulle och nyss tog jag mig en dusch. Så nu är jag redo för dagen :)

Jag ska gå ut i köket alldeles straxt och börja baka min kaka. Det ska bli kärleksmumms :) Jag har aldrig bakat dem tidigare, men jag har hittat ett väldigt bra recept med lite extra gottis i, så det ska nog bli gott hoppas jag :)

Sen väntar en tid i tvättstugan mellan 14 och 16. I dag har vi tyvärr väldigt mycket tvätt. Men förhoppningsvis så blir det inte så många maskiner.

Efter 16 sen kommer Putte och hälsar på, då ska han få smaka på mina mumms :P Och förhoppningsvis så hänger det inte tvätt i hela lägenheten. Hemska tanke! 





Nej nu måste jag sätta igång med min bakning, aa det ska bli så kul :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0